4.3 z 5 hvězdiček
E-kniha279 Kč
E-kniha
Kniha je ve formátech mobi ePUB PDF
297 Kč s DPH
Jsme transparentní
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky:… Přejít na celý popis
Knížky za 19 a 49 Kč? Máme! Naplnili jsme celou slevovou kategorii skvělými tituly, které z našich akcí ještě neznáte, a dali jsme jim tyto vesele nízké cenovky! Více informací
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.
Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.
Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.