Webcopywriting pro samouky E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový… Přejít na celý popis

Romány od RED a mangy od GATE pouze za 1 Kč! Ke každému nákupu nad 499 Kč v našich knikupectvích si můžete vybrat jednu knihu od značky RED či GATE za pouhou 1 Kč! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
 
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

Sdílet 0

Nakladatel
Zoner Press
jazyk
čeština
Počet stran
210
datum vydání
1.01.2021

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

  • 5 z 5 hvězdiček registrovaný uživatel

    Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)

    Kniha, Zoner Press, 2015, 9788074131769

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 299 Kč Nápověda